19 | 08 | 2020
Sprzedaż nieruchomości wymaga wiedzy, doświadczenia i umiejętności, które mogą opanować tylko agenci nieruchomości. Bez względu na to, jak bardzo właściciel polega na swoich umiejętnościach zarządzania, nie mogą się one równać z praktyką i elastycznością w negocjacjach i zarządzaniu, które agencja nieruchomości nabywa w trakcie swojej kariery. Co agencja nieruchomości może zrobić, aby sprzedać twoją nieruchomość, a ty nie - Promocja nieruchomości: jest odpowiedzialna za rozpowszechnienie nieruchomości na rynku docelowym. Dysponuje niezbędnymi technikami sprzedaży i perswazji, aby uświadomić kupującemu, że jest to dokładnie ta nieruchomość, której szukał przez cały ten czas. - Doradztwo w zakresie przygotowania nieruchomości do sprzedaży: aby nieruchomość została sprzedana w sposób atrakcyjny dla klienta docelowego, musi przejść proces przygotowania. Nie jest to związane z osobistymi preferencjami sprzedającego, ale z osiągnięciem neutralności, której potrzebuje percepcja kupującego, aby obiektywnie ocenić nieruchomość. - Dystrybucja reklamy: Aby mieć zadowalający zasięg, nieruchomość musi być reklamowana w różnych sieciach społecznościowych i na różnych portalach. Konta agencji nieruchomości w mediach społecznościowych są miejscem, w którym potencjalni nabywcy szukają dostępnych ofert. Jeśli to zarządzanie jest wykonywane przez właściciela, jest bardzo mało prawdopodobne, aby uzyskać poziom odpowiedzi, który jest niezbędny do sprzedaży nieruchomości w oczekiwanych ramach czasowych. - Umieszczanie i zarządzanie ogłoszeniami internetowymi: odpowiada za tworzenie, umieszczanie i zarządzanie ogłoszeniami na portalach nieruchomościowych. Zdecydowana większość osób poszukujących nieruchomości do zakupu korzysta z tych portali i tylko agencje nieruchomości są upoważnione do umieszczania na nich ogłoszeń. Jest to duże ograniczenie dla właścicieli nieruchomości. - Rekomendacja nieruchomości do portfela klientów: agencja nieruchomości posiada portfel aktywnych klientów, którzy szukają nieruchomości do zakupu w tym momencie. Podczas gdy właściciel musi szukać swojego potencjalnego klienta, agencja nieruchomości musi jedynie zaoferować nową nieruchomość klientom, którzy już szukają nieruchomości. Innymi słowy, musi tylko znaleźć odpowiedniego klienta wśród grupy, którą już posiada. - Optymalizacja negocjacji: właściciel nie opanował technik negocjacyjnych niezbędnych do osiągnięcia właściwej ceny. Niektórzy właściciele nie ruszą się nawet o jedno euro, podczas gdy inni są w stanie sprzedać nieruchomość po bardzo niskiej cenie, aby szybko zdobyć pieniądze. - Doradztwo w zakresie ceny sprzedaży: aby nieruchomość została sprzedana w oczekiwanym czasie, konieczne jest, aby jej cena była zgodna z rynkiem. Agencja nieruchomości doradza w tej kwestii, aby cena nie była zbyt wysoka i nie przyniosła straty sprzedającemu. W Esphouses mamy już klienta, który czeka na Twoją nieruchomość. Gdy tylko nam ją powierzysz, wprowadzimy wszystkie niezbędne mechanizmy, aby sprzedaż odbyła się w jak najkrótszym czasie i po najlepszej cenie rynkowej.