W celu promowania turystyki na Costa Blanca, Esphouses [ https://www.esphouses.es ] uczestniczył w zeszłym tygodniu w targach MITT w Moskwie. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń turystycznych w Rosji, które gromadzi różnych ważnych graczy w sektorze nieruchomości i ma ponad 90.000 odwiedzających i 3.000 wystawców. Dyrektor zarządzający firmy z branży nieruchomości i budownictwa, Andres Cepkauskas, był obecny na tym wydarzeniu. Dołączyły do niego wybitne władze instytucjonalne z prowincji Alicante, takie jak burmistrz Guardamar del Segura, Carmen Verdú, oraz sekretarz regionalny ds. turystyki i handlu regionu Walencji, Daniel Marco. To dobry przykład na to, jak firma może zadomowić się w danym kraju i współpracować z instytucjami na rzecz marki Costa Blanca. Rosja jest jednym z rynków, które przyciągają największą liczbę turystów do Wspólnoty Walenckiej. Co więcej, to prowincja Alicante przyjmuje 87% tych rosyjskich turystów. Z tego powodu firma nieruchomościowa z siedzibą w Guardamar i Altea, Esphouses, chciała być obecna na tym wydarzeniu. I zrobiła to nie tylko po to, aby wesprzeć promocję prowadzoną przez instytucje takie jak Urząd Miasta Guardamar, ale także aby omówić z przedstawicielami politycznymi różne kwestie, które ułatwią potencjalnym odwiedzającym zaplanowanie pobytu. [ESPHUSES, marka Guardamar, marka prowincji Alicante W tym sensie Anrius Cepkauskasel, dyrektor Esphouses, wyjaśnił, że "nie tylko przyjechaliśmy promować turystykę w Guardamar podczas tego wydarzenia.Skorzystaliśmy również z naszego pobytu, aby omówić różne kwestie z przedstawicielami instytucji na targach związane z przyspieszeniem wydawania wiz i pozwoleń na pobyt dla naszych klientów, ponieważ wierzymy, że im bardziej ułatwimy te procedury, tym więcej turystów przyciągniemy na Costa Blanca". Esphouses posiada biura w Guardamar, Altea i Moskwie, a jej międzynarodowi klienci pochodzą głównie z krajów takich jak Rosja i Belgia. Z tego powodu firma z branży nieruchomości zdecydowała się być obecna na targach MITT [ https://www.feriasinfo.es/Mitt-M5732/Mosc.html ] , które w tym roku obchodziły swoją dwudziestą edycję i stały się najważniejszymi w kraju. Prowincjonalna Rada Turystyczna zaprezentowała podczas tego wydarzenia touroperatorom, profesjonalistom z branży, firmom i rosyjskim mediom szeroką i zróżnicowaną ofertę Costa Blanca, która wzbudziła duże zainteresowanie wśród publiczności. Targi, pokazy branżowe i spotkania biznesowe odgrywają istotną rolę w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i tworzeniu skutecznej bazy kontaktów. Pracownicy lub partnerzy mogą zdobyć doświadczenie i zwrócić się do konkurencji, aby ulepszyć swój produkt. Powody, dla których ESPHOUSES uczestniczy w głównych targach nieruchomości Są to świetne okazje do nawiązywania kontaktów. Podczas targów pracownicy i specjaliści z różnych firm spotykają się i wchodzą ze sobą w interakcje. Mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i ideologiami. Specjaliści z tej samej firmy lub z różnych firm spotykają się i mają możliwość wymiany swoich danych kontaktowych. Mogą szczegółowo wyjaśnić swoje firmy lub marki. W ten sposób marki mogą zyskać popularność, a to jest technika marketingowa. Targi są doskonałym sposobem na poznanie nowych ludzi, którzy mogą być potencjalnymi klientami, można pozyskać dostawców i rozpoznać nowe talenty, które mogą dołączyć do firm. Zamiast spotkań telefonicznych i internetowych, dominują spotkania twarzą w twarz, aby wywrzeć wrażenie. Stoiska na targach, wielu klientów odwiedzających targi i działania biznesowe mają miejsce. Zespoły marketingowe zawsze szukają sposobów na promowanie swoich marek. Na targach zespoły mogą być uczestnikami lub uczestnikami. Obie techniki pomagają zwiększyć i rozwinąć wartość marki. Załóżmy, że zespół marketingowy jest gospodarzem stoiska Twojej marki, może przyciągnąć nowych klientów świeżymi pomysłami. Tworzenie prezentacji, banerów, plakatów, broszur itp. pomoże w budowaniu wizerunku. Mogą również uczestniczyć w targach jako publiczność i promować swoją markę poprzez noszenie koszulek, sponsorowanie wydarzenia lub niektórych stoisk i interakcję z różnymi ludźmi. Są to idealne miejsca na szkolenia Targi są centrami nauki. Firmy wysyłają na targi swoich najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników. Niektóre organizacje organizują dyskusje i sesje transferu wiedzy. Niektóre firmy oferują intensywne kursy szkoleniowe. Udział w tych wydarzeniach zapewni ci dobrą ekspozycję i będziesz mógł zapoznać się z najnowszymi technologiami i zestawami umiejętności. Przykładem mogą być targi materiałów kompozytowych i zaawansowanych, na których odbędą się sesje szkoleniowe, dyskusje na temat produktów, sieci, rozwiązań i najnowszych osiągnięć przemysłowych. Ułatwiają one pozyskiwanie klientów i dostawców W targach uczestniczą dostawcy, dystrybutorzy, pracownicy, pracodawcy, menedżerowie ds. marketingu, klienci itp. Publiczność jest bardzo szeroka, dzięki czemu można pozyskać nowych klientów, wynegocjować nowe umowy i nawiązać współpracę. Ponieważ jest to spotkanie twarzą w twarz, nie ma marginesu błędu, a projektom można nadać niepowtarzalny kształt. Zwrot z inwestycji można uzyskać dla prezentowanych produktów, które przynoszą korzyści organizacjom. Pomaga pozostać w kontakcie z rynkiem Cel monitorowania i badań może być spełniony przez targi. Firmy poznają swoich konkurentów i ideologie, których używają, aby zaistnieć na rynku. Firmy mogą testować swoje produkty i uzyskiwać informacje zwrotne. Monitorowanie rynku można przeprowadzić z wyprzedzeniem, aby dowiedzieć się, jakie produkty lub usługi są ostatnio wprowadzane na rynek. Z tego powodu ESPHOUSES [ https://www.esphouses.es ] jeździ co roku od 2007 roku na targi w Rosji (Petersburg i Moskwa), w Belgii (Gandawa i Bruksela), odwiedzamy 4 razy w roku Anglię (Londyn), Birmingam, Glasgow, itp. Byliśmy nawet w Chinach, na targach w Pekinie! Skontaktuj się z nami [ https://www.esphouses.es/contacto/ ], jeśli chcesz kupić swój wymarzony dom na Costa Blanca w Hiszpanii. Mamy najlepsze nieruchomości i zespół, który pomoże Ci znaleźć idealną nieruchomość dla Ciebie.