Po zakupie nieruchomości jedną z niezbędnych procedur jest zmiana właściciela umów na prąd, wodę, gaz, telefon, internet, śmieci, podatek od nieruchomości, wspólnotę właścicieli lub inne zakontraktowane usługi.
Procedury te wymagają skontaktowania się z każdą z firm, dostarczenia niezbędnych dokumentów, udania się do ich biur... Czy wiesz, jak zmienić umowę na prąd? Czy wiesz, jakie dokumenty są potrzebne do zmiany umowy na wodę? Jak zmienić dane w księdze wieczystej? Jak ustawić polecenia zapłaty na koncie bankowym? Ile masz czasu,zanim Twój gaz zostanie odcięty?
Są to procedury, które wymagają wiedzy i czasu, ponieważ wszystko musi być złożone poprawnie, aby uniknąć zmarnowanych podróży lub wielokrotnych konsultacji i próśb o dokumenty w różnych agencjach.
W Esphouses zbieramy i przedstawiamy wszystkie niezbędne dokumenty, negocjujemy najlepsze warunki, ustawiamy polecenia zapłaty na koncie bankowym i załatwiamy wszystko w ciągu 48 godzin.
Dokumenty tożsamości poprzedniego i obecnego właściciela, dane nieruchomości, numer konta bankowego, uniwersalny kod punktu zasilania (CUPS) dla energii elektrycznej i gazu, raport z przeglądu, zaświadczenie o zakupie, zaświadczenie o zamieszkaniu i zaświadczenie o drugim obowiązującym zajęciu...
Nie martw się o formalności, my zajmiemy się wszystkim.